Splošni pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA PODJETJA Zin d.o.o.
NAROČANJE

Naročila sprejemamo:

* v internetni trgovini: www.biovera.si
* po e-pošti: info@biovera.si

Pravne osebe morajo ob nakupu navesti naslednje podatke: naziv podjetja, točen naslov za dostavo, davčno številko, matično številko, ime kontaktne osebe in telefonsko številko.

Ko kliknete na gumb »dokončaj nakup«, sprejmemo vaše naročilo in vas o tem obvestilo po e-pošti na naslov, ki ste ga navedli ob registraciji. Stanje vašega naročila lahko spremljate na strani ''Moj račun''.

TELEFONSKO NAROČANJE

V trgovini Biovera sprejemamo tudi telefonska naročila in opravljamo telefonsko svetovanje za lažjo odločitev pri nakupu.

Dosegljivi smo vsak delovnik med 08.00h in 16.00h na telefonski številki: 051 750 108

Za izvedbo naročila bomo od vas potrebovali naslednje podatke:

- Seznam izbranih izdelkov (v kolikor ga že imate)

- Ime in priimek 

- Naslov za dostavo

- E-mail naslov (v kolikor ga uporabljate)

 

Vsi pogoji in vse pravice glede nakupa so pri telefonskem naročanju popolnoma enaki, kot če bi naročilo opravili sami preko spleta.

Vsi potrebni podatki glede nakupa (in podjetja) se nahajajo na dnu strani.

V podjetju ZIN d.o.o. se izjemno trudimo, da bi bili v času, ki smo ga določili za telefonsko naročanje, vedno dosegljivi. Kljub trudu pa se včasih zgodi, da za kratek čas zapustimo pisarno, zato vas prosimo, da nas poskušate priklicati večkrat, v kolikor nas v izbranem času ne dobite.

POTRDILO O NAROČILU

Naročilo vam vsakič avtomatično posredujemo na vaš e-naslov, ki ste ga navedli ob registraciji.
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. 
Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info@biovera.si ali pisno na sedež podjetja.

CENE IN DDV

Vse cene navedene na spletni strani ponudnika so končne cene, cene so v evrih in vključujejo ustrezno stopnjo davka na dodano vrednost – DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Veljavnost naročila/ponudbe 

Cene za izbrano blago veljajo do datuma veljavnosti ponudbe, ki je naveden na naročilu/ponudbi.

Varstvo potrošnikov:
Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/51154
Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trguhttps://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina?urlid=200498&stevilka=4284

 

 

 

NAČINI PLAČILA

  • Plačilo po predračunu na TRR podjetja (avans)

Plačilo po predračunu pomeni, da račun poravnate na TRR podjetja ZIN d.o.o. pred prejemom blaga. Na takšen način se izognete plačilu provizije Pošti Slovenije. 
Plačilo lahko izvedete na osnovi prejetega elektronskega naročila in predhodne izbire omenjene opcije. 
Blago bo poslano takoj po prejemu denarnih sredstev na račun podjetja ZIN d.o.o.

Pri plačilu za sklicno številko obvezno navedite številko naročila. 

  • Plačilo po povzetju

Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi - Pošti Slovenije, plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba za tovrstno uslugo zaračunava provizijo.

  • Nakup z vrednostnimi / darilnimi boni 

Ob zaključku nakupa preprosto vnesete šifro vrednostnega bona, ki ga imate. Končni znesek za plačilo se bo znižal za vrednost bona.

Darilni bon lahko uporabite pri nakupu kateregakoli izdelka iz naše spletne ponudbe. Bone morate vedno porabiti v celoti. Če vaš nakup ne doseže vrednosti bona, le tega pri tem nakupu ne boste mogli vnovčiti. 

Darilnih bonov ni možno zamenjati za gotovino in so izključno uporabni v trgovini Biovera.

  • Plačilo na obroke trenutno ni mogoče. 

Varnost vaših podatkov je za nas pomembna. Občutljive podatke (kot je številka kreditne kartice in drugi podatki), ki jih vpišete v obrazec za registracijo ali obrazec za naročilo, šifriramo s pomočjo varne povezave (Secure Socket Layer – SSL) s 128-bitnim ključem.

Za zaščito vaših osebnih podatkov uporabljamo industrijsko sprejete standarde, med prenosom, in ko dospejo do nas. 

DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

Dobavni rok vsakega naročila prične teči naslednji delovni dan ob 9.00 uri. 
Trgovina "Biovera" bo ob tej uri pričela z izvajanjem aktivnosti, potrebnimi za realizacijo.

Način dostave in rok dobave

Blago pošiljamo preko podjetja Pošta Slovenije. Vse izdelke, ki so na zalogi, odpremimo v 0-7 delovnih dneh po prejemu vašega naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da le - te vpišete pod opombe.

Stroški pošiljanja

Stroške pošiljanja plača naročnik/prejemnik pošiljke.

Dostavo blaga bomo ob nakupu do 49,99 € zaračunali v višini 4,00 €, ne glede na težo, količino ali velikost vašega naročila. 

Ob nakupu nad 60 € poštnine ne zaračunavamo!

Dostave izven Slovenije ne izvajamo oz. le izjemoma po predhodnem dogovoru.
Dostavo izven Slovenije bomo v takem primeru zaračunali posebej.

Ko vam dostavna služba dostavi pošiljko, blago plačate z gotovino. Vaš strošek je izpisan na vašem naročilu.

Pošta Slovenije in banke uporabnikom praviloma za vsako plačilo obračunajo provizijo, skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in storitev trgovine "www.biovera.si".

Pri izbiri plačila po povzetju in plačilu pismonoši, Pošta Slovenije za storitev zaračuna dodatno provizijo po svojem internem ceniku: https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-postnih-storitev-notranji-promet.pdf

V primeru izbire plačila po povzetju in prevzema paketa na poštni enoti ni dodatnih stroškov.

Če kupca ob dostavi ni doma, pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na poštni enoti bo paket čakal še 15 dni. V primeru, da kupec ne prejme obvestila oz. elektronskega sporočila v petih (5) dneh, o tem obvesti ponudnika.

Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri svoji domači banki, preko katere izvajate plačilo. 

Čas dostave

Artikli imajo dobavni rok od 1 do 7 delovnih dni. Za rok dobave artiklov, ki jih ni možno dobiti v predvidenem roku, vas bomo predhodno obvestili.

Če Vas ob dostavi ni doma, vam pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni .

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Sprejeta naročila v trgovini "www.biovera.si" se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 2 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@biovera.si

Odstop od naročila

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Poškodbe embalaže izdelka, poškodovane ali odstranjene nalepke, razvezane mašnice, poškodovan ovojni papir in druge poškodbe je mogoče šteti za uporabo izdelka. Potrošnik vrne izdelek zapakiran v transportni kartonski embalaži in ustrezno zavarovan pred poškodbami, vsako drugačno obliko pakiranja je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Klikni na povezavo za prenos dokumenta VRAČILO BLAGA:  
https://drive.google.com/file/d/0ByfvS_90xaK8RWNMNV9vXzR2OG8/view?usp=sharing 

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Zavrnitev naročila

Trgovina "www.biovera.si" lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in s podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne, kupec pa ne more zahtevati izpolnitev naročila, odškodnine ali druge oblike ugodnosti.

Obdelava naročila

Trgovina "www.biovera.si" bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil, pričela takoj po prejemu. Pri izbiri opcije plačila na naš TRR, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev.

Hranjenje naročila

Oddano elektronsko naročilo je shranjeno pri ponudniku. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov ali pisno ponudniku.

Za naročila prek interneta na naslove v tujini zaračunavamo poštnino po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Če kupec prevzeto blago vrne, mu kupnino vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu odstopa od pogodbe oz. po prejemu vrnjenega blaga, in sicer s poštno nakaznico ali na osebni transakcijski račun kupca. Po želji vam blago lahko zamenjamo za drugega.

Blago lahko vrnete po pošti na naslov:
Ekološka trgovina Biovera

Galjevica 9

1108 Ljubljana 

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

REKLAMACIJE IN VRAČILA

Prejeto blago preglejte takoj in obvezno ob prisotnosti osebe iz dostavne službe. 

Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi trgovina »www.biovera.si« ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati.

V primeru poškodbe nam v vednost pošljite sporočilo na  naš elektronski naslov info@biovera.si

VRAČILO IN MENJAVA IZDELKOV

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. 

Če podjetje izpolni svojo obveznost po dobavi blaga, začne teči štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri kupljeni kozmetiki, ki jo je že uporabil, saj odprti in rabljeni kozmetični izdelki, zaradi svoje narave, niso primerni za vračilo. Vse kupce obveščamo, da odprtih kozmetičnih izdelkov, ki niso več originalno zapakirani in s katerih so odstranjene varnostne in zaščitne prevleke, zaradi higienskih in zdravstvenih razlogov, v nobenem primeru ne zamenjamo in zanje ne vračamo denarja.

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. 

Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu. 

Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v tridesetih dneh po sporočilu iz prvega odstavka prejšnjega člena tega zakona. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

(Vir: Zakon o varstvu potrošnikov, uradno prečiščeno besedilo, ZVPot-UPB2 (Uradni list RS, št. 98/2004, 126/2007) 

STVARNA NAPAKA

Napaka se šteje za stvarno:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem osem dnevnem roku podati potrošniku pisni odgovor.

 

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

  • ali odpravo napake na izdelku;
  • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom;
  • ali vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Klikni na povezavo za prenos dokumenta - obrazec za odstop/vračilo blaga (PDF):  
 https://drive.google.com/file/d/0ByfvS_90xaK8Q1h0QXR2X0VZbTA/view?usp=sharing

  

 

GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom ponudnika.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Varovanje osebnih podatkov

ZIN d.o.o. se zavezuje, da bo skrbno varoval vaše osebne podatke. Uporabljali jih bomo za izvedbo nakupov in drugo potrebno komunikacijo ter pošiljanje informativnega gradiva ZIN d.o.o.

Vaših podatkov brez vaše privolitve ne bomo posredovali ali prodali tretjim osebam.

POLITIKA ZASEBNOSTI IN VAROVANJE PODATKOV

Podjetje ZIN d.o.o. se zavezuje, da bo zaščitilo vašo zasebnost. Vaše podatke bomo uporabili zgolj za namene obdelave vašega naročila ter občasnega pošiljanja vam koristnih informacij o akcijah, novostih in posebnih ponudbah na spletni strani www.aubrey.si. Naredili bomo vse potrebno, da ne bi prišlo do njihove kraje in zlorabe.

Če želite prek www.biovera.si  opraviti nakup, potrebujemo vaš naslov in telefonsko številko. To nam omogoča, da zagotovimo nemoten proces končne izvedbe vašega naročila, in da vas lahko obvestimo o morebitnih spremembah ob naročilu.

Vaše podatke bomo občasno uporabili le zato, da vas obvestimo o pomembnejših spremembah, novih storitvah in posebnih ponudbah na naših spletnih straneh, za katere z gotovostjo trdimo, da za vas predstavljajo pomembne informacije. Če teh informacij ne želite prejemati, nas o tem obvestite po elektronski pošti na naslov: info@biovera.si  .

Obvezujemo se, da bodo podatki v celoti ostali v lasti podjetja ZIN d.o.o. Ne bomo jih posredovali, prodali ali zamenjali z nobeno drugo ustanovo, podjetjem ali fizično osebo.

Z uporabo naše spletne strani se hkrati tudi strinjate z uporabo informacij na način in v zgoraj opisanih primerih.

V primeru spremenjenih pogojev in pravil, vas bomo o teh sproti obveščali. Ves čas vas bomo torej seznanjali, katere podatke potrebujemo in kako jih uporabljamo.

ZAVAROVANJE ZBIRK OSEBNIH PODATKOV V ZIN d.o.o.

Podatki o vseh naročilih ter sklenjene pogodbe na daljavo se hranijo na sedežu podjetja ZIN d.o.o., Gabrje pri Ilovi Gori 15, 1290 Grosuplje.

Prostori, kjer so nosilci osebnih podatkov, strojna in programska oprema, so varovani z organizacijskimi in tehničnimi ukrepi. Nepooblaščene osebe nimajo dostopa do osebnih podatkov.

 

Pravice posameznika

ZIN d.o.o. na zahtevo uporabnika spletnega portala:

- omogoči vpogled v osebne podatke, ki so vsebovani v zbirki in se nanašajo nanj, njihovo popravljanje, spreminjanje ali dodajanje na sedežu podjetja ZIN d.o.o.

- omogoči vpogled v naročila oziroma sklenjene pogodbe uporabnika

 -posreduje izpis osebnih podatkov, ki so vsebovani v zbirki osebnih podatkov in se nanašajo nanj;

- posreduje seznam tistih, katerim so bili v določenem obdobju posredovani osebni podatki, ki so vsebovani v zbirki osebnih podatkov in se nanašajo nanj;

 -osebne podatke izbriše.

Vpogled v osebne podatke in naročila, ki se nanašajo nanj, uporabniku omogoči osebno, na sedežu podjetja.

 

Trajnost zbiranja podatkov

Zbrane podatke ZIN d.o.o. obdeluje do preklica privolitve osebe. Pisni preklic lahko pošljete na naslov info@biovera.si Ne glede na preklic, bo ZIN d.o.o. podatke uporabljal za izpolnitev pogodbenih obveznosti.

Varnost

Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, neželenim spreminjanjem ali zlorabo  podatkov.

E-mail: info@biovera.si

 

Zaščita lastnine

Vse pravice pridržane. Ves prikazani material na spletni strani www.biovera.si je last podjetja ZIN d.o.o.

Strogo prepovedano je kopiranje, razpošiljanje, ponovno objavljanje ali sprememba vseh materialov, besedil, fotografij ali oglasov, prikazanih na internetni strani www.biovera.si, brez predhodnega pisnega dovoljenja s strani podjetja ZIN d.o.o.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. 

 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Podjetje ZIN d.o.o. obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.

Podjetje ZIN d.o.o. kot ponudnik, ki se ukvarja s prodajo preko spleta, objavlja na svoji spletni strani povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS).  Platofrma je dosegljiva na povezavi: http://ec.europa.eu/odr

V podjetju ZIN  d.o.o. spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V najkrajšem možnem času bomo potrdili prejem pritožbe in jo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega prejema. Po svojih najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Drugi pogoji

Podjetje ZIN d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Pridržujemo si pravico tudi do vsebinskih in drugih sprememb.
Tekstovne napake so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.
 

PODJETJE: ZIN, storitve in zastopanje d.o.o.

Skrajšana firma: ZIN d.o.o.

Poslovni naslov:  Gabrje pri Ilovi Gori 15, 1290 Grosuplje.

Družba je vpisana v sodni register dne 28.05.2007

Dejavnost po SKD: G46.450 - Trgovina na debelo s parfumi in kozmetiko

Identintifikacijska številka za DDV: SI10154078 (Izjavljamo, da smo davčni zavezanci)

Matična številka: 2294826000

Transakcijski račun: SI56 6100 0001 0156 829 ; odprt pri: DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA

Direktor in zakoniti zastopnik podjetja: Peter Novšak

KONTAKTNI PODATKI

T:  051 750 108
E: info@biovera.si
W: www.biovera.si

*******************************

Novi pogoji poslovanja po uveljavitvi GDPR (GDPR je stopil v veljavo 25.5.2018)

V skladu z veljavnim zakonom o varstvu osebnih podatkov (v nadaljevanju: ZVOP-2) sme upravljalec osebnih podatkov obdelovati osebne podatke, če je podana osebna privolitev posameznika. Osebna privolitev je prostovoljna izjava volje posameznika, da se lahko njegovi osebni podatki obdelujejo za določen namen, ki ga potrdite v sklopu registracije s pritiskom na gumba: Registriraj + Potrdi.
Podatki, ki jih zbiramo od vas so sledeči:

-        Ime in priimek

-        E-mail

-        Naslov

-        Telefon

Podatki, ki jih zbiramo, so hkrati nujni za kasnejšo izpolnitev naročila oz. pogodbe na daljavo.

Opozorilo: obveščamo vas, da je podajanje osebnih podatkov povsem prostovoljno. V kolikor ne želite, da vaše podatke hranimo in jih nadalje obdelujemo, se za namene izpeljave naročila lahko poslužite tudi opcije oddaje vašega naročila po telefonu: 051/750 108, vsak delavnik med 8. in 19. uro.

V okviru registracije in strinjanja s pogoji poslovanja, navedenimi v tem dokumentu, boste vse potrebne informacije vpisali na sledeči povezavi : http://biovera.si/index.php?main_page=create_account  
Od vas bomo potrebovali naslednje: Ime, priimek, elektronski naslov, naslov za dostavo in vašo telefonsko številko.

Nameni, za katere se osebni podatki zbirajo:

-        obveščanje o stanju naročila,

-        obveščanje o stanju morebitne reklamacije,

-        odgovor na vprašanje, ki ste ga zastavili,

-        obveščanje o ugodnostih in popustih ter posebnih ugodnostih, o novih produktih, o morebitnih dogodkih, obveščanje o poteku morebitne prodajne akcije (opcijsko)

Obdelava osebnih podatkov

Obdelava osebnih podatkov pomeni kakršnokoli delovanje ali niz delovanj, ki se izvaja v zvezi z osebnimi podatki, ki so avtomatizirano obdelani, ali ki so pri ročni obdelavi del zbirke osebnih podatkov ali so namenjeni vključitvi v zbirko osebnih podatkov, zlasti zbiranje, pridobivanje, vpis, urejanje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, priklicanje, vpogled, uporaba, razkritje s prenosom, sporočanje, širjenje ali drugo dajanje na razpolago, razvrstitev ali povezovanje, blokiranje, anonimiziranje, izbris ali uničenje; obdelava je lahko ročna ali avtomatizirana.

S klikom na gumba Registriraj + Potrdi prostovoljno soglašam z vključitvijo v seznam obveščanja, ki mi omogoča redne nakupe po nižjih cenah in izbor popustov in vsi nameni, ki so opisani v predprejšnji alineji. Seznanjen sem s tem, da se bodo moji osebni podatki obdelovali izključno s strani podjetja ZIN d.o.o. in ne bodo posredovani tretjim osebam, k čemur podajam svoje izrecno soglasje. Pri tem soglašam tudi, da dovoljujem posredovanje podatkov dostavni službi, ki je v našem primeru Pošta Slovenije, za namene izpeljave pogodbe na daljavo oz. naročila. Pri tem je na naslovnici paketa zapisano sledeče: Ime in priimek, naslov, poštna številka in naslovna pošta ter (opcijsko) telefonska številka.

S potrditvijo te privolitve (to je s klikom na gumba Registriraj + Potrdi) nadalje izrecno soglašam, da podjetje ZIN d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

-        obveščanje o stanju naročila,

-        obveščanje o stanju morebitne reklamacije,

-        odgovor na zastavljena vprašanja in povpraševanja,

-        obveščanje o ugodnostih in popustih ter posebnih ugodnostih, o novih produktih, o morebitnih dogodkih, obveščanje o poteku morebitne prodajne akcije.

S potrditvijo vseh izbir ali s klikom na gumba Registriraj + Potrdi izjavljam, da sem starejši(a) od 16 let, in da so informacije, ki jih podajam, resnične in verodostojne.

Postopki za zagotavljanje pravic posameznika

Seznanjen sem, da:

-        lahko zahtevam vpogled v moje osebne podatke

-        lahko zahtevam popravek osebnih podatkov

-        lahko zahtevam blokiranje osebnih podatkov

-        lahko zahtevam izbris osebnih podatkov

-        lahko zahtevam omejitev uporabe osebnih podatkov

-        lahko zahtevam prenos osebnih podatkov

-        lahko vložim pritožbo pri nadzornemu organu, v primeru če menim, da obdelava osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

Svojo zahtevo lahko podate pisno na naslov ZIN d.o.o., Gabrje pri Ilovi Gori 15, 1290 Grosuplje ali elektronsko na elektronski naslov info@zin.si

Podjetje ZIN d.o.o. se zavezuje, da bo zbrane osebne podatke obdelovalo zgolj za zgoraj opredeljene namene. V primeru, če/ko bo nastala potreba po drugovrstni obdelavi ali po posredovanju podatkov tretjim osebam, vas bomo predhodno kontaktirali in zaprosili za vašo privolitev.

Podjetje ZINd.o.o. podpisnika te privolitve obvešča, da lahko podano privolitev kadarkoli prekliče, z dopisom na naslov ZIN d.o.o., Gabrje pri Ilovi Gori 15, 1290 Grosuplje ali elektronsko na elektronski naslov info@zin.si .

Osebni podatki se zbirajo samo toliko časa, kolikor je potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili zbrani ali nadalje uporabljeni, največ pa za obdobje 750 mesecev. Po tem času jih bo podjetje ZIN d.o.o. izbrisalo.

Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov  

Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov je Peter Novšak (podjetje ZIN d.o.o.).

Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov (Data Protection Officer ali krajše DPO) je tista oseba, ki obdelovalcu ali upravljalcu osebnih podatkov neodvisno pomaga pri zagotavljanju skladnosti obdelave osebnih podatkov s splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in novim zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2).